DSC_0873
Trener
DSC_0873 Iza Mochocka
Plan zajęć
poniedziałek 18:00 - 19:00
środa 18:00 - 19:00
czwartek 19:15 - 20:15
view full schedule

HAPPY BODY

Każde ciało zasługuje na szczęście !
Ten trening sprawi, że znów poczujesz , że ŻYJESZ !
Prosta koncepcja zajęć łącząca ćwiczenia kardio z elementami wzmacniającymi, które zbudują szczupłe, silne i zadowolone ciało.

DSC_0873 Iza Mochocka
Zobacz więcej
deepworkslider
Plan zajęć
wtorek 19:15 - 20:15
czwartek 20:30 - 21:30
view full schedule

DEEP WORK

Równoważy wszystkie elementy w ciele poprzez pracę z taśmami mięśniowo-powięziowymi. Trening idealny – począwszy od przyjemnej koncentracji, poprzez prawdziwą próbę wysiłkową, aż po finalny błogostan związany z wyciszeniem i odpoczynkiem – cóż chcieć więcej !

Zobacz więcej
pośladki
Plan zajęć
poniedziałek 19:30 - 20:30
wtorek 18:30 - 19:30
czwartek 18:30 - 19:30
view full schedule

POŚLADKI W GÓRĘ

Aktualnie dużo siedzimy, a to zdecydowanie zaburza pracę mięśni pośladkowych. Nadrób zaległości by Twoje pośladki powstały !

Zobacz więcej
joga
Trener
joga Olga Kowalińska
Plan zajęć
wtorek 20:00 - 21:00
view full schedule

JOGA

Joga jest wspaniałym narzędziem do dbania o nasze ciało. Pomaga zwalczać stres, poprawia zakresy ruchu, elastyczność i krążenie, pomaga usuwać toksyny z organizmu oraz uczy nas prawidłowego oddechu. Co wspólnie prowadzi do lepszego samopoczucia i lepszej odporności całego organizmu. A co najważniejsze, joga jest dla każdego – niezależnie od wieku, płci czy kondycji fizycznej.

joga Olga Kowalińska
Zobacz więcej
deepworkslider
Plan zajęć
-
view full schedule

DEEP WORK

Deep Work to nowy, wyjątkowy wymiar treningu funkcjonalnego, atletyczny, prosty i wyróżniający się na tle innych znanych programów. Energetyczny trening oparty na pięciu elementach: ziemi, drewna, ognia, metalu i wody, które z kolei symbolizują różne źródła energii. Program deepWORK™ bazujący na koncepcji Yin i Yang, zaprojektowano tak, aby zawsze łączył w sobie napięcie i rozluźnienie mięśni […]

Zobacz więcej
trx
Trener
trx Marta Mróz
Plan zajęć
poniedziałek 19:00 - 20:00
czwartek 19:00 - 20:00
view full schedule

TRX

To zajęcia, na których używamy specjalnych pasów i wykonujemy ćwiczenia z wykorzystaniem obciążenia własnego ciała. Pokonując siłę grawitacji ćwiczymy wszystkie grupy mięśniowe, pozwalamy im na równomierny rozwój bez obciążenia stawów i kręgosłupa.
Panie nie muszą obawiać się o nadmierny rozrost mięśni. Ćwicząc regularnie pozbywamy się nadmiaru tkanki tłuszczowej, budujemy zgrabne, wyrzeźbione ciało, wzmacniamy mięśnie głębokie oraz poprawiamy motoryczność i stabilizację.

trx Marta Mróz
Zobacz więcej
zdrowy kregoslup
Trener
zdrowy kregoslup Katarzyna Janik-Palus
Plan zajęć
środa 18:30 - 19:30
piątek 18:30 - 19:30
view full schedule

ZDROWY KRĘGOSŁUP

Dla osób zdrowych zajęcia te są doskonałą profilaktyką w zapobieganiu dolegliwościom bólowym kręgosłupa. Dla tych, którzy cierpią na niegroźne schorzenia w obrębie kręgosłupa, proponujemy te zajęcia jako terapię i sposób na złagodzenie dolegliwości i zniwelowanie bólu. Ten program ćwiczeń przywraca równowagę napięć mięśniowych. Ćwiczenia dobrane są tak, by działać zarówno rozluźniająco i rozciągająco na mięśnie […]

zdrowy kregoslup Katarzyna Janik-Palus
Zobacz więcej
pilates
Trener
pilates Marta Mróz
Plan zajęć
poniedziałek 20:30 - 21:30
czwartek 20:30 - 21:30
view full schedule

PILATES

System ćwiczeń angażujących i wzmacniających całe ciało, w szczególności głębokie partie mięśni brzucha, mięśnie grzbietu, pośladków, ramion i nóg.
To niezwykle efektywne i precyzyjne ćwiczenia, których istotą jest spinanie, rozluźnianie i rozciąganie mięśni. Wykonujemy je w rytmie spokojnej muzyki, co dodatkowo wpływa korzystnie na poprawę samopoczucia, obniżenie poziomu stresu i poprawienie świadomości własnego ciała.

pilates Marta Mróz
Zobacz więcej
strong
Trener
strong Konrad Mróz
Plan zajęć
poniedziałek 20:30 - 21:30
środa 20:30 - 21:30
view full schedule

FIT&STRONG

Ma na celu poprawę kondycji, spalenie tkanki tłuszczowej oraz wzmocnienie i rzeźbienie wszystkich grup mięśniowych.
Ćwiczymy na różne sposoby: obwodowo, na czas, jak najszybciej, w tempie wolniejszym i dynamicznie…. Spodziewaj się wszystkiego :).

strong Konrad Mróz
Zobacz więcej
BON_8601-e1395708086666
Plan zajęć
wtorek 19:30 - 20:30
piątek 17:30 - 18:30
view full schedule

SZTANGI

Trening zainspirowany ćwiczeniami na siłowni.
Podczas zajęć wykorzystujemy sztangi z obciążeniem dobranym do możliwości danego uczestnika, do określonej grupy mięśniowej i stopnia intensywności poszczególnych ćwiczeń.
Zajęcia składają się z kilku/kilkunastu zestawów ćwiczeń na wszystkie grupy mięśniowe po kolei – nogi, klatkę piersiową, plecy, ramiona, brzuch. Dzięki temu uzyskujemy efekt w postaci wzmocnienia całego ciała, wyrzeźbienia sylwetki, a dzięki stosunkowo niewielkim obciążeniom i dynamicznym ruchom nie należy obawiać się o nadmierne przyrosty masy mięśniowej. Ćwiczenia ze sztangami zapewnią odtłuszczoną sylwetkę z podkreślonymi zarysowanymi mięśniami i wzmocnionym układem kostno-stawowym.

Zobacz więcej