O tych zajęciach

System ćwiczeń angażujących i wzmacniających całe ciało, w szczególności głębokie partie mięśni brzucha, mięśnie grzbietu, pośladków, ramion i nóg.

To niezwykle efektywne i precyzyjne ćwiczenia, których istotą jest spinanie, rozluźnianie i rozciąganie mięśni. Wykonujemy je w rytmie spokojnej muzyki, co dodatkowo wpływa korzystnie na poprawę samopoczucia, obniżenie poziomu stresu i poprawienie świadomości własnego ciała.

Regularne ćwiczenia Pilates pomogą Ci wyrobić sobie nawyk utrzymywania bezpiecznej i prawidłowej postawy, wzmocnią mięśnie, przez co ciało stanie się bardziej smukłe, elastyczne i jędrne.

Wsłuchaj się w potrzeby swojego ciała, zaufaj prowadzeniu i wskazówkom instruktora, a bardzo szybko odczujesz i dostrzeżesz różnicę….

Trener

img (3 of 9) small
Marta Mróz

Od dzieciństwa związana z tańcem. Była tancerka Kieleckiego Teatru Tańca. W 2009 roku uzyskała pierwsze uprawnienia jako instruktor fitness. Jej ulubionymi zajęciami jest TRX, Pilates, Sztangi oraz treningi obwodowe.

Zobacz więcej

Plan zajęć

poniedziałek Trener: Karolina Majchrzyk 20:30 - 21:30
czwartek Trener: Karolina Majchrzyk 20:30 - 21:30