O tych zajęciach

Zajęcia ogólnorozwojowe z wykorzystaniem różnych przyborów, przede wszystkim podwyższenia – stepu, hantli, piłek itp.

Rozpoczynamy rozgrzewką opartą na bazowych krokach na stepie, połączonych w proste sekwencje lub nieskomplikowane choreografie.

Następnie łączymy ćwiczenia dynamiczne z wolniejszymi, statycznymi, kształtującymi poszczególne grupy mięśniowe, głównie dolne partie ciała – nogi, pośladki i mięśnie brzucha.

Dzięki tej formie zajęć spalisz zbędną tkankę tłuszczową, poprawisz wydolność, wyrzeźbisz zgrabne ciało i poprawisz swoją koordynację.

Trener

DSC_1285
Marta Zacharz-Hajduk

Absolwentka filologii rosyjskiej. Od dziecka związana ze sportem, który wypełniał jej czas. Pasją okazał się fitness, który z czasem stał się pracą. Instruktor rekreacji ruchowej. Uczestniczka wielu konwencji i maratonów. Na sali daje z siebie 200%, a podczas prowadzonych przez nią zajęć ogromną wagę przywiązuje do poprawnej techniki – bo liczy sią jakość, nie ilość:)

Zobacz więcej

Plan zajęć

środa Trener: Marta Zacharz-Hajduk 8:15 - 9:15